Wspominałem już o tym, że właściciele firm coraz chętniej reklamują się w internecie, a jak wygląda rynek polskiej reklamy w całościowym ujęciu? Ma się dość dobrze. W internecie panuje systematyczny wzrost, który chyba ciężko będzie przerwać. A to dlatego, że reklamują się tu przede wszystkim małe firmy, które nie mają dużych możliwości.
Stabilna jest również telewizja oraz radio. Co prawda wzrostów w tym sektorze nie ma, ale nie ma też spadków. Wynika to ze specyfiki tego rynku. Otóż reklamy w takich mediach kupują tylko największe firmy, których stać nawet na milionowe kampanie promocyjne. Jednocześnie wiedzą one, że z reklamy w telewizji przed wieczornym filmem nigdy nie zrezygnują, ponieważ jest ona dla nich bardzo opłacalna. Natomiast fatalnie jest w prasie, szczególnie lokalnej. Rynek reklamy prasowej w ostatnich latach skurczył się o prawie jedną trzecią.
Artykuł pochodzi ze strony interaktywne24.pl
0 komentarze:
Prześlij komentarz